Facebook සහ WhatsApp භාවිතා කරමින් අන්තර්ජාලය හරහා ණය ලබා දීම සම්බන්ධයෙන් ද්වේශසහගත, සාවද්ය සහ නීති විරෝධී සාවද්ය තොරතුරු පතුරවන සමාජ මාධ්ය ක්රියාකාරීන් කිහිප දෙනෙකුට එරෙහිව Loanme ඇතුළු DALA සාමාජිකයින් අත්තනගල්ල දිසා අධිකරණයේ අපහාස නඩුවක් ගොනු කර ඇත.
ෆේස්බුක් සහ වට්ස්ඇප් වැනි සමාජ ජාල ඔස්සේ අසත්ය, සහ ද්වේෂ සහගත ප්රකාශ නිකුත් කිරීම හේතුවෙන් විත්තිකරුවන්ට ඒකාබද්ධව සහ තනි තනිව රුපියල් මිලියන 4,250ක වන්දි මුදලක් ව්යාපාර අලාභය සඳහා රුපියල් මිලියන 500ක් සහ තවත් රුපියල් මිලියන 350ක වන්දියක් පැමිණිලිකරුවන් විසින් ඉල්ලා සිටියි.
විත්තිකරුවන් විසින් ගෙන යන ද්වේශසහගත ප්රචාර හේතුවෙන් පැමිණිලි පාර්ශවයට සිදු වූ අගතියට වන්දි ඉල්ලා සුදත් පෙරේරා ඇසෝසියේට්ස් විසින් මෙම නඩු ගොනු කර නියෝජනය කරනු ලබයි.
DALA හි සාමාජිකයෙකු ලෙස Loanme, අපගේ වටිනා ගනුදෙනුකරුවන් මූල්ය වංචාවලින් සහ නොමඟ යවන සමාජ කණ්ඩායම්වලින් ආරක්ෂා කිරීමට කැපවන අතරම, තිරසාර පාරිභෝගික කේන්ද්රීය ව්යාපාරික අත්දැකීම් අඛණ්ඩව ලබා දෙයි. ගනුදෙනුකරුවන්ගේ ක්ෂණික නමුත් අත්යවශ්ය මූල්ය අවශ්යතා සඳහා පවතින රික්තය පිරවීම සඳහා පවතින නීති සහ රෙගුලාසි වැඩිදියුණු කිරීමේ අවශ්යතාවය නිර්මාණය කරමින් මූල්ය ක්ෂේත්රය වෙත අපගේ ප්රගතිය සඳහා ඔබේ විශ්වාසය සහ අප සමඟ නොනවතින හවුල්කාරිත්වය සාක්ෂාත් කර ගැනීමට අපට ගෞරවයක් සහ වරප්රසාදයක් ඇත.
Loanme & DALA Filed Defamation Cases Against Parties That Spread Misinformation on Online Loans
Members of DALA including Loanme have filed defamation suitcases in the Attanagalla District Court against several social media activists who have spread malicious, inaccurate and unlawful misinformation over online lending using Facebook and WhatsApp.
The plaintiffs are claiming Rupees 500 million for the defamation and a further Rupees 350 million for the loss of business amounting to a total compensation of Rupees 4,250 million jointly and severally from the defendants, caused by the issuing false, malicious and hateful statements on social networks such as Facebook and WhatsApp.
These cases are filed and represented by Sudath Perera Associates claiming compensation for the prejudice caused to the plaintiffs by the malicious propaganda run by the defendants.
Loanme as a member of DALA, while committing to protecting our valued customers from financial scams and misleading social groups, continues to provide sustainable and memorable customer-centered business experiences. We are honored and privileged to achieve your trust and unceasing partnership with us in our advancement to the finance industry, creating the need for upgrading existing laws and regulations to fill the vacuum for customer’s instant but essential financial needs.
Daily Mirror පුවත්පත: https://www.dailymirror.lk/print/front-page/Defamation-cases-filed-targeting-social-media-misinformation-on-Online-Loans/238-280423
Virakesari Online: https://www.virakesari.lk/article/180725
Jaffna Muslim: https://www.jaffnamuslim.com/2024/04/3.html?m=1
අරුණ පුවත්පත: https://www.aruna.lk/articles/B8W2eeOfxLdatN2JIcQX
Ceylon Today පුවත්පත: https://drive.google.com/file/d/11B5IbQgu09hq7MihMTpryKluKqFFWCBN/view?usp=sharing
දිවයින පුවත්පත: https://drive.google.com/file/d/19BpWtSK0CHOuIqhxxVvUHRmhRpZ80FZR/view?usp=sharing
ලංකාදීප පුවත්පත: https://drive.google.com/file/d/1v10MU0w6KuvHPo_jWwBGjFxZEYPqYqnP/view?usp=sharing
Thinakaran පුවත්පත: https://drive.google.com/file/d/1pjfQ6w8rc1DzGjB-wy1wOS-GfxHhmu3s/view?usp=sharing